Erich berichtet:
Erich kippte den Schnaps und legte los.
„Also: wie die Landfraueweibsleit mim Personebootche iwwer de Rhein sin, is die Oma jo ned mit. Ich glaab die hät Angschd gehad, weil das Ding so schaugelt. Sie wollt mit mir mim Bus fahre un hat alsfort gezedert un lamendierd. Ich also mit Siwwemeilestiwwele doich denne Park, dass die Leit ned menne, die Oma dääd zu mir geheere. Mir wisse jo all was die fier e bees Maul hat. Die ganz Zeit hatse hinner mer härgebrillt:
‚Erich! Mach doch langsam. Isch kann jo nimmi so fix. Die do Dreggsbagage, losse mich ääfach hugge un fahre iwwer de Rhein un du bisch aa ned bessa, Erich, waat nur wemmir hämkummen, das varroot isch alles deim Scheff, der soll emol siehn wassa für Babbsägg un Knallkepp beschäftischt hat. Das do hat noch e Nachschpiel, do kannsche dich awwer druff vallosse.’
Ich han jo als gehofft, sie kräät er Herinfarkt.
Awwer nä,
die Alt is zäh.“
„Das reimt sich awwer jez schee, Erich“, warf Funke Gerd lachend ein „an dir is e Dichta valor gang.
„Der war doch noch nie ganz dicht, unser Erich, das wääs doch jeda dass der all zwää Stunn uffs Klo muss…“ meldete sich der Polizist Schuricke.
„Fier e Bolizeibeamda bisch du e ganz scheener Dummschwätzer, Rudi. Du wääsch ganz genau dass isch mei Lenk- un Ruhezeide innhalle muss, schunsch krien ich vun deiner Sort glei äänie uff de Deggel.“
„Jo, jez reech dich ned so uff, war doch nur Spass. Kurt! Bring em Erich noch e Schnäpsel uff mich! Hopp, jez vazehl weiter, Erich!“
„Eijoh. Also: Mir doich denne ganze Park. Isch. Mit derer Oma im Schlepptau. Wie ma am Bus ware, froot mich die Oma noch:
‚Erich, wie lang brauche ma dann jetzt?’, und isch: ‚Ned lang. Villeicht zeh Minudde odder heechtens e Verrdelstunn.’
Isch also denne Bus gewendt un stelle mich in die Schlang fier uff die Autofähr ze fahre. Die Oma hat sich hinner mich gehuggt und alsfort dumm Zeich geblubbert, awwer isch hannerer gaa ned zugeheerd. Wie ma an die Reih kumm sin, fier uff die Fähr ze fahre fangt die Oma hinner mir aan ze plärre in einer Laudstärge, das kinne ihr eich ned vorstelle:
‚Erich! Wo willschen du hien? Du kannsch doch mit däm schwäre Bus ned uff das Schiff do fahre. Hall sofort aan. Isch will austeie! Sofort!’
‚Isch kann jez ne aanhalle, Oddi, mir fahre doch in dera Schlang, isch halle jo de ganze Vakehr uff. Das geht jezz ned.’
‚Das isch ma egal. Hal aan. Sofort! Sofort, saan isch’!
Was han ischn wolle mache,
isch bin weidergefahr. Awwer nur drei Meder, do haut ma die Oma hinnerlistig vun owwe de Scherrm uff de Kopp, dass ich nur noch Sterne gesiehn han. Trommelt uff meim Kopp un uff meine Schullere rum und schreit:
‚Hal sofort aan, du dreggischer Masick. Isch will raus. Wenn de ned sofort aanhallsch, schlaan isch dich kaputt…’, un so weida und so fort.
Isch bin so vaschrock, dass isch misch geduggt han. Dodebei bin isch mim Arm doichs Lenkrad gerutscht un mim Fuß uffs Gas. Do is der Bus dort die Ramp enunnergeschoss, hat an der Schwell wos uff die Fähr geht e Satz gemacht, wie e Tiecher, das Lenkrad is erumgeschlaa un mei Arm hat ‚knacks’ gemacht. Die Oma had imma noch uff mich druffgehau, weil se so wiedig war un der Bus is jez ungebremst uff die Fähr. Dort hadder zwää Modorrääder platt gemach, vier Autos innenanner geschob is stehn geblieb un dann han isch die Kontroll iwwer ne valor.
Isch mit ledschder Kraft un unner große Schmerze die Dier uff un enaus. Nur fort von der Xanthibbe…“
So ein Gelächter hatte das „Hermersberger Eck“ in seiner traditionsreichen Geschichte noch nicht erlebt. Der Saal tobte. Alle schrieen lachend durcheinander und rissen Zoten:
„Die hats druff, die Oma!“
„Mit dera hädde mir de Kriech ned valor!“
„Her uff! WEECHE der hammer de Kriech valor!“
„Die hot domols schun die Wehrkraft zersetzt!“
„Erich, bisch e aamie Sau, wenn isch gewusst hätt, das Busfahrer so e gefährlicha Beruf is…“
Herbert wurde hinter seinem Bier immer kleiner. Kurt brachte, von Lachkrämpfen geschüttelt, noch eine Runde Schnaps, von der die Hälfte schon verschüttet war. „Scheiss druff!“, brüllte er „ Das do muss gefeiert genn!“ und knallte eine volle Schnapspulle daneben. „Los Erich, weida, das war doch noch ned alles, odder?“