Ik ben single en ik heb regelmatig een sexdating. Ik ben Bi, dus ik heb sex met vrouwen en mannen.
Voor ik met iemand afspreek voor een sexdating vind ik het belangrijk om eerst een paar keer te chatten om elkaar een beetje te leren kennen en foto's, filmpjes naar mekaar te sturen.
Vrouwen mogen van mij gerust mollig zijn, hygiène is het belangrijkste. Omdat ik wat terughoudend ben, niet meteen als eerste het initiatief neem heb ik liever een vrouwelijke sexdating die niet beschaamd is, ze moet ook initiatieven nemen in wat zij wil, voorbeeld een nieuw standje, ruwere harde sex, enz... En daar ga ik dan in mee.
Bij een mannelijke sexdating, wat mijn meeste sexdatings zijn, is heel wat anders. De sex is compleet anders. Het gaat er soms heviger, harder en soms schaamteloos aan toe. Daar ben ik ook heel losser, elke uitdaging, nieuw standje of plaats om te sexen met 1,2,3,...mannen is geen probleem.
Wat me ENORM aantrekt, ik Supergeil van word zijn gespierde, mannelijke kerels. Dan is mijne sex uitmuntend.