Mehr brandheiße Inhalte
zur Gruppe
Dominanz und Unterwerfung
11321 Mitglieder
zum Thema
kann man zwei menschen gleichzeitg lieben?90
Wir alle wissen, dass man im laufe seines lebens verschiedene…
zum Thema
Wie neuen Schwung ins Sexualleben bringen?20
Ich lebe seit 8 Jahren in einer Beziehung. Das Sexleben ist gut, auch…
Das Thema ist für dich interessant? Jetzt JOYclub entdecken

Vorstellungsrunde Teil Zwei

*willkommen2* Captain_Kirk_67 nimm Platz und fühl dich wohl
*******i_69 Frau
473 Beiträge
*willkommen*
****osa Frau
5 Beiträge
Hoi Zäme
Danke dasi am Bärnerstammtisch ufgno worde bi.
Zu mir bi uf dr suechi nach gliichgsinnte da es die i mim fründeskreis nid git.
Möcht mi chönne ustusche und ou d'bestätigung becho dasi doch nid so düreknaut bi wi gwüssi lüt meine.
Fröie mi uf cooli lüt.
Bis villech zum nächschte Stamm.

Liebi Grüess

Melanie
*willkommen2* Lewiosa fühl dich wohl und auf bald. *prost*
*willkommen*
👌👌härzlich willkomme u fuehl di wohl😜
Bi sälber o no nid lang derbi, aber es isch fägig👍👍
*******v_l Mann
36 Beiträge
Welcome!
*willkommen*

Ou ig bi no nid lang (oder oft) drbi. Muess aber säge, si aues zämme "chilligi" mitjoyler...Me fühlt sich schnäu ufgno ir rundi *g*
*******i_69 Frau
473 Beiträge
*willkommen2*
******016 Mann
108 Beiträge
Hallo zäme *zwinker*

Ig bi dr nöi hie ir rundi u drum sägi eifach mou hallo id rundi xD
*willkommen2* in unserer Bernertruppe.
*willkommen* Wazza2016 nimm platz und fühl dich wohl *prost*
******016 Mann
108 Beiträge
Merci 😊
...
Willkomme u viel spass:)

Gruessli
Hallo zusammen
Guten Abend

Lieben Dank für die Aufnahme in eure Gruppe. Freue mich. Wohne nicht direkt in Olten, aber nicht weit Weg und bin mit Bern aber verbunden ( aufgewachsen ect ).

Freue mich, neue Leute kennen zu lernen und würde auch sehr gerne mal einen Stammtisch besuchen.

lg pascal
****usy Frau
522 Beiträge
Gruppen-Mod 
kleinpasci
Na dann willkommen zu einem Stammtisch von uns.

Falls Du Fragen hast, ungeniert stellen.
*willkommen* http://www.joyclub.de/my/4080695.kleinpasci.html setz dich hin und viel Spass in der bunten Joy-Welt *prost*
******016 Mann
9 Beiträge
Hallo liebe Bernergruppe
Ich freu mich, dass ich so schnell in die Berner Gruppe aufgenommen wurde. Ich wohne im Kanton Solothurn, importiere Weine (vor allem Rosé) und andere gluschtige Sachen.
Im erotisch-sexuellen Leben will ich meinen Horizont erweitern und erfahren, ob's Euch ähnlich geht oder ob ihr schon Vollprofis seid. Bin zwar nicht ganz unerfahren, doch gibt's immer Neues zu lernen.
Natürlich freue ich mich, neue Gesichter - sei es Frau oder Mann - kennenzulernen und neue Freundschaften zu knüpfen.
Bis bald und liebe Grüsse
Mathias
*willkommen2* Kodak2016 nimm Platz und vielleicht bis bald *wein*
Hoi zäme
Bi wider da😂

Da ig es technisches banauseli bi hani grad zganze Profil glösche gha😂😂

No mau zu mir wer mi nid oder nüme kennt:
Bi bau 45 alleierziehends mami vore 7 jährige meite, liebes luschtig zha, quatsche gern u lere sehr gern neui u alti lüt kenne.
Bi e ufgstellti bibe lache sehr gern eis mi profilname scho seit.
U ig freue mi wider dörfe zum Stammtisch zghöre;)
Bis gli mau wider am tisch oder drunder😂
Nic
***u0 Mann
9 Beiträge
Hallo zäme
ehm ig weis gar nied wo ig söll a fah, bi sit diesere Wuche neu hier i Joy Club cho wüll ig einersits e cooli Partnere suche und am us schou halte bi nach em ne Modi wo im Läbe u Sex öppe so ufs gliche steit wie ig und bi mal am ume Luege was wie wo und wüll ig natürlich us Bärn chume u de ..klickt meh zersch hier ume -

ehm ig bi alt i g' sässne Bärner, bi 52 fasch 2m gross immer ufgstelt und es grinse m Gsicht - ha fasch 20 jahr zersch z Garage bim Salem Spital gha und vor zwöi Jahr zum 50igscht nach dr Scheidig alles um kremmplet und e chlineri Garage z Bümpliz gno http://www.autoservice-cashcarry.ch

lach ig ig bi ne offne Typ u stah dr zu das ig gärn schöni Erotik ha u alles was dr mit zäme het ...liebe ... und cha unkompliziert drüber rede u oh gärn seich mache u so u mit mir cha me es oh guet ha u dumm schnurre u so... wär öpis wot wüsse nume zu schriebet - ig bi oh im Facebook allerdings dert nied all zu locker wäge Chunde u Familie und co

so li mal luege was bi Euch da so abgeit

Liebe Grues a Euch alli
öie Beätu
Der *stammtisch* heisst dich *willkommen* Bidu0 *prost*
*******i_69 Frau
473 Beiträge
Wiukomme de nöie *wink*
I steue mi o mau vor
So dir Liebe, i sött mi äuä o mau vorschteue. I kenne JC scho sit 2014, hami denn o mau agmäudet aber irgendeinisch d Zuegangsdate nümme gfunge u mi de haut wider nöi agmäudet. Bi lang im Usland gsii u vor öppe 2 ½ Jahr wider zrügg i mis Heimatland cho u de o wider zrügg nach Bärn. Nachem voue umkremple vo mim Läbe (muesch gloubi eifach zwüschdüre) hani o lang ke Beziehig me wöue. Das het sech i de letschte Mönte wider chli gänderet. D.h. i sueche nid, i lami eifach i u das was chunnt u wenn de mau dr richtig chunnt isch guet. U süsch liebeni mis Läbe u gniesses.

I bi 48, gseh aber 10 Jahr jünger us (isch würklech so) u i ha ke Ahnig wime sech mit 48 sötti benäh, wüu i no nie vorhär so aut bi gsii. I ha u gärn Wii, ha ä Wiiblog u ne its ändlech wider aktiviert. Süsch ä Job woni gärn ha, ä chliine Hund wo Teil vo mim Läbe isch, keni Ching (nie wöue) u fröie mi, wenn i hie ähnlich offeni Lüt lehre kenne. O eifach nume zum eis ga zie u zäme quatsche.

lb, Christina

(Bild auf Wunsch von https://www.joyclub.de/my/3834834.chrisgirl.html, Baernermodi)
Auch dir liebe http://www.joyclub.de/my/3834834.chrisgirl.html ein *willkommen2* bei uns. *prost*
Danke Bärner Modi! Nächstes mal passt es sicher auch mit dem Stammtischbesuch. Mein Rücken ist jetzt wieder ganz.
Anmelden und mitreden
Du willst mitdiskutieren?
Werde kostenlos Mitglied, um mit anderen über heiße Themen zu diskutieren oder deine eigene Frage zu stellen.