Mehr brandheiße Inhalte
zur Gruppe
Dominanz und Unterwerfung
11318 Mitglieder
zum Thema
Wir suchen frivol anzügliche Namen für zwei Meetingräume84
Liebe Community, wir haben bei uns in den Hallen der JOYzentrale…
Das Thema ist für dich interessant? Jetzt JOYclub entdecken

Vorstellungsrunde Teil Zwei

Versucht es und ihr werdet sehen, ob ihr es so gut findet wie wir *smile*
******e89 Mann
1 Beitrag
Hallo,
Vielen Dank für die Aufnahme! *g*
Hmm wie stelle ich mich am besten vor... Ich bin 27 und gerade frisch für mein Masterstudium nach Bern gezogen. Jetzt freue ich mich sehr darauf hier (in Bern und auf dieser Plattform) interessante Leute kennenzulernen und Kontakte zu knüpfen. Leider bin ich momentan noch recht viel unterwegs, aber ich hoffe sehr dass ich es in nächster Zeit auf einen Stammtisch schaffe und euch dann auch im richtigen Leben treffen kann. Bis dahin fühlt euch bitte frei mir zu schreiben, werde auf jeden Fall ab und zu ins Forum schaun, vielleicht lernt man sich da ja schon ein bisschen kennen *g*
Liebe Grüsse, Manuel
s Grüessli usem Seeland
Hallo zusammen *zwinker*

Zuerst mal Danke für die Aufnahme!!

Bin neu auf Joyclub und bis jetzt recht positiv überrascht.
Der Berner Stammtisch ist mir gleich aufgefallen und ich bin gespannt
was und wen man hier so kennenlernen wird *zwinker*
Ich wohne bei Biel, bin aber mobil und gerne unterwegs.
Beruflich reise ich durch die ganze Schweiz, dafür gehört das Wochenende mir.
Wenn jemand spontan Lust hat etwas trinken zu gehen an den Wochenenden darf
man sich gerne bei mir melden.

Ich freue mich auf tolle Kontakte

Liebs Grüessli
Phil
Wünsche dir viel spass und gute erlebnisse *willkommen*
***ym Mann
52 Beiträge
Halli hallo zusammen *headbang*,

lieben herzlichen Dank für die Aufnahme!

Seit ein paar Tage geistere ich neuerdings auch hier im Joyclub rum, angetrieben von meiner Neugier und Entdeckerlust.

Ein paar Eckdaten zu meiner Kleinigkeit: Oli, wohne in Ittigen bei Bern mit Freundin und Katzen. Beruflich Schweizweit tätig aber nicht wichtig hier weiter einzugehen.

Hoffentlich finde ich, resp. wir, etwas Zeit einen Stammtisch zu besuchen und ein paar von euch kennenzulernen.

Liebe Grüsse und bis bald *party*
Bärner Stamm
Hallo liebe Berner
Vielen Dank für die Aufnahme in den Kreis der Geniesser der schönen und der geilen Dinge. Ich freue mich hier viele gleichgesinnte kennen zu lernen und vielleicht sogar einmal gemeinsam etwas zu unternehmen. Auf meine Stammtisch premiere freue ich mich jedenfalls jetzt schon ganz besonders. Falls ihr Fragen an mich habt könnt ihr die gerne jetzt stellen oder etwas sau cooles überlegen und mich später damit überraschen...
Ganz liebe Gruess, Luk!
****a76 Frau
6 Beiträge
*willkommen*
*willkommen* an alle neuen
Hallo zäme

Ig wohne genau zwüsche Solothurn -Biel - und Bern und freue mich Euch vielleicht einmal am Stammtisch zu treffen..
*******v_l Mann
36 Beiträge
Herzliche Willkommen
...am Berner *stammtisch*
***ym Mann
52 Beiträge
*willkommen2* zusammen!
Just me -- proud and try to enjoy my life...
Äs HALLO id Rundi...

Danke für dUfnahm... *freu*

Grundsätzlech si so Vorstelligsdings gar nid mis Ding... chunt mir nie öpis i Sinn woni spontan über mi chönt verzeue... trotzdäm... nime mini Pflicht mau wahr *grins*

Bi öpis über 40gi - und ja i schribe äxtra bärndütsch... isch ja hie ä Bärner Stammtisch *stammtisch*
Wohne ufem Land zimli ir Mitti zwüsche Bärn u Thun... bi gärn fernab vo Rummu, Hektik u Lärm... bi gnussfröidig, läbesfroh, mau lut, mau liisli... bi nid uf dr Suechi, aber trotzdäm eventuelle nöie Bekanntschafte Frünschafte und so nid abgneigt... ha aber weder Torschlusspanik no süsch öpis...
Uf Joyclub bini ersch sit paar Wuche aktiv... nach Badoo, Tinder und Co hani dänkt i lueg mau hie ine... villech versteckt sich mi Prinz ja da *grins*

Bi säubstbewusst, säubständig, stah meischtens mit beidne Bei im Läbe und weiss wasi möcht u wasi nüm wot. Obwou i mis Single-Läbe gniesse giz haut ab und zue so Momänte wos schön wär we ä starchi Schultere zum Alähne da wär... wos schön wär, wennme schöni Momänte zZwöit chönt gniesse... i vermisses - niemer a mir Site z'ha woni mis GLÜCK mitim cha teile...

Iz hani scho fasch ume ä haube Roman gschribe... drum wünsche ig iz öich aune guet Nacht... u blibet gsung u zfride!

Catniss
***ym Mann
52 Beiträge
*willkommen2* Catniss *freu2*
Auch Hallo
O vo mir i däm fau es hallo

Bi Bärner u gärn ir Stadt u ufem Land ungerwägs
Bi offe um flotti lüüt zkenne lerne u bi gäg eine schöne Flirt u ne schöni begägnis mit ere sympathische Frou oder emene päärli nid abgneigt
Sta aber uf Frou *g*
Hallo zämä...
Und merci für d ufnahm id Gruppe!!

Mir si es jungs, ufgsteuts u offnigs Päärli usem schöne Emmital.
Fröie üs uf spannendi Unterhaltige u Biträg!

Liebi Grüess
Tschou zäme
Ig bi dr Tom.
Freue mi hiä bi euch d si.
Wohne sit afangs Jahr ir Stadt chumme aber ursprünglich usem Seeland. Hoffe hie interessanti neui Lüt lerne ds kenne u mis Läbe chli chönne ufregender ds mache.
I bi Single u 38i u neugierig :-))

Bi sehr offe u ga gärn uf Lüt zu u mache o gärn dr erst Schritt. Wünsche mir aber mini devote Siite chönne ds erforsche und us ds läbe. *zwinker*

Wär auso no meh mächt wüsse cha mi ja eifach frage oder mis Profil läse. Freue mi uf jedenfalls euch kenne ds lerne *g*

U bitte schriibet mir eifach we du di vo mir agsproche fühlsch.

Grüessli Tom
Vielen Dank fürs mitmachen lassen
Halli Hallo.

Ich lebe seit zwei Jahren in Bern, bin eigentlich aus Bayern. Früher war ich immer mal wieder am Münchner Stammi und fand es immer sehr witzig. Ich freu mich drauf Euch alle zu treffen!

LG Bella
*******v_l Mann
36 Beiträge
Welcome an all die neuen
Hoffe man sieht sich mal an einem Stammi
*********rMch Mann
6 Beiträge
BDSM und Foto
Hallo zusammen,

Besten Dank für die prompte Aufnahme in die Gruppe. Bin relativ neu im Thema, aber interessiert Leute kennenzulernen. Dazu stelle ich mich gerne als Fotograf (mit eigenem Studio) zur Verfügung. Egal ob Fotos für die Schwiegermama oder BDSM. *zwinker* Bei Interesse einfach melden.

Viele Grüsse,
MM
*******i_69 Frau
473 Beiträge
Willkommen allen neuen. Wir wünschen euch viel spass und schöne momente
*willkommen2* allen neuen
hei zämä

merci für d ufnahm i diä gruppe!
bi relativ neu hiä u no chli verlorä uf derä riisige website *g*
fröämi druf dr eint oder ander us derä gruppe kenä z lerä u hoffe dasech interesanti begägnige ergä!

suechi hiä vorallem nach bekantschafte zum diä sexuelli fanatsie uszläbä u nöis z erforsche!
bi eher a ältere u päärli interesiert.

würd sehr gern als model fotoshootings mache!

schribmer doch eifach, aber i triffe d lüt lieber im ächte lebe u stah nid so uf endlosi online bekantschafte!

fröiämi
*****ern Mann
1 Beitrag
Hallo zusammen
lebe seit 1987 im Bern- Schweiz bin *koch* ich freue mich auf stammtisch JOYclub Mitglieder
*********00_be Mann
126 Beiträge
Seeländer
hallo zäme. hiesse Markus, bin 44 und aus dem schönen Seeland. Freue mich auf nette Kontakte. Gerne auch Biken oder Motorrad fahren zusammen...
*****rot Paar
44 Beiträge
Hallo zusammen

Wir sind noch relativ neu in der "Szene" und freuen uns auf spannende Kontakte und tolle Treffs aus und in der Region.
Anmelden und mitreden
Du willst mitdiskutieren?
Werde kostenlos Mitglied, um mit anderen über heiße Themen zu diskutieren oder deine eigene Frage zu stellen.