Mehr brandheiße Inhalte
zur Gruppe
Dominanz und Unterwerfung
11318 Mitglieder
zum Thema
Wir suchen frivol anzügliche Namen für zwei Meetingräume84
Liebe Community, wir haben bei uns in den Hallen der JOYzentrale…
zum Thema
Zwei Einzelprofile oder einen Account als Paar?48
Irgendwie tu ich mich damit schwer, mit einem Account zu schreiben…
Das Thema ist für dich interessant? Jetzt JOYclub entdecken

Vorstellungsrunde Teil Zwei

***21 Mann
472 Beiträge
Hoi Lillyfee45
Gern würde ich dich kennenlern,bist seht interessant,denk auf dem nächsten stamtisch könnte ich auch kommen.würd mich auch mal so mit dir wo treffen zum plaudern ,was tinken uns sehen wie die sympati past.lg erst mal michel.
*******ora Frau
6 Beiträge
hi
Hallo Zäme

Bin vor 9 Jahren nach Bern gezogen und bring leider meinen Dialekt nicht mehr weg *goofy* .
Bin beruflich sehr eingebunden und mache noch eine Weiterbildung, darum kommt Sozial- und Sexualleben oft recht kurz. Hier hoffe ich beides etwas aufzupeppen. Bin eine sehr offene, direkte aber auch feinfühlige Person und freue mich, einige von euch mal an nem Stammtisch zu treffen (November ist vorgemerkt..^^).

Liebe Grüsse us d Länggass
Red
*******h_fr Frau
225 Beiträge
Uschi
Hallo Zäme,

Ich bin Uschi, eine 75 Jahre jung Transdame pre-op.

Ich bin von Freiburg, meine Muttersprache ist französisch und ziemlich oft in Bärn und Umgebung.

Liebe grüsse
*********2_be Paar
268 Beiträge
Unsere Vorstellung
Salü zämma, wir stellen uns vor.
... Lange Rede kurzer Sinn ... Kurzer Blick ins Profil, steht alles drin.
Wir freuen uns auf jeden Fall nette Menschen in der Region kennen zu lernen.
Grüsse aus dem BEO HeiTho
***21 Mann
472 Beiträge
HeiTho2012 .HOI
Tolles paar seit ihr ,gern würde ich euch kennen lern und ausloten ob es mit der Sympati stimmt.lg
****usy Frau
522 Beiträge
Gruppen-Mod 
BML21
Schreib doch die Leute per PN an. Dankeschön.
*****te3 Mann
1 Beitrag
Neu hier
Hallo Zusammen

Ich bin relativ neu im Joy und lerne gerne neue Bekannschaften kennen.
Gerne würde ich Leute aus meiner Region kennenlernen und Spass haben..LG Dani
Lust auf ein Hotel Date im Grindelwald heute 27.10.18
Hallo lade heute gerne ein paar oder eine Single is Hotel ein um eine geile Nacht zu haben. Mehr Informationen gibt es auf meiner Homepage
****usy Frau
522 Beiträge
Gruppen-Mod 
Oberländer2018
Bitte Datefragen dieser Art Hier Posten

Berner Stammtisch: Clubbesuch/ erotisches Treffen

Dies Hier ist für Vorstellungen, neuer Mitglieder in der Gruppe.

Danke, Die Stammtischleitung frabusy
Salut zäme
Besten Dank für die Aufnahme in Eurer Runde und nehme gerne die Gelegenheit wahr, mich kurz vorzustellen.

Ich lebe schon etwas mehr als 20 Jahre in Bern. Aufgewachsen bin ich im Kanton Zürich. Im Gegensatz zum Song von Dodo „Züürimaa in Bärn“ zieht es mich nicht zurück zur Limmatstadt; im Gegenteil. Ich bin hier zuhause, fühl mich nach wie vor sehr wohl und das Herz schlägt gelb-schwarz.

Im Joy bin ich seit etwas mehr als einem Jahr; war somit höchste Zeit Eurer Gruppe beizutreten...

Bin gespannt, was mich hier erwartet und freue mich auf Kontakte aus der Region.

Etienne
Neuer User
Hallo zusammen:)

Ich bin der Andre und wohne in der agglo Bern. Ich bin neu hier auf *joyclub*. Ich habe schon viel gehört und gelesen nun will ich mir selber einen Überblick verschffen:p Ich bin offen und nett und wer weiss vielleicht ergibt sich mal was.

Villech bis gli,andre *hand2*
********6769 Paar
23 Beiträge
Vorsteue
Hallo zäme,
üs Freut das sehr hie ufgnoh worde dsi.
Mir sie gspannt was wir hie dörfe erwarte.Aus angere dörft Ihr gärn i üsem Profil gah nacheläse.

Liebi Grüessli

sieunder6769
*********d_zh Mann
343 Beiträge
ich wandre sehr gerne welche sie kommt mal mit
Hallo du ich mach kurz und bündig vielleicht kommt mal Frau mit mir wandern
Tschou zämä, vielä Dank für d Ufnahm ir Rundi
Guten morgen... vielen Dank für die Aufnahme in der Gruppe. Wie schon erwähnt, bin samuel 39i geschieden und hier, um neue Leute kennen zu lernen um gemeinsam Bern unsicher zu machen.. *zwinker*

09:40
Vorstellung
Hallo Zäme
Mir si es ufgsteits Paar wo ziemli neu si i dere Szene... Mir bruche Humor wo ou nid Halt macht ir Erotik. mir si offe für Nöis und Experimentierfreudig.
Mir möchte ou mou gärn die Lütlis hinger dene Profil im ächte Läbe lehre kenne.
S Läbe isch hektisch drum düe mir gärn mou chli usbräche.
Mir freue üs uf euch.
Liebs Grüessli Karin und Thomi
***72 Mann
7 Beiträge
Sälü zämä
Danke für d'Ufnahm ir Gruppe.
Ig heisse Marco, bi 35 u chume vo Ostermundige. Ig möcht i dere Gruppe nöii Lüt us dr Region Kennelere u Fun ha.

Gruess Marco
*******ic73 Mann
1 Beitrag
Merci für d Ufnahm.
I fröie mi sehr, interessant Kontakte dörfe zknüpfe u bi eifach gespannt, was ig hie aues wirde eläbe.
Tschüss zäme.
Chrigu
****utz Mann
4 Beiträge
Die Neuen stellen sich vor
Es härzlichs Hallo usem Seeland vo üs zwöi!
Mir sy scho ganz gspannt ufe Ustusch i dere Gruppe und hoffe, dass mir ou die einte, oder andere de Mau bimene Alass chöi live kennelehre und gueti Kontakte chöi chnüpfe.
Mir sy beides eigeständigi und offeni Persone, teile aber viel Freizytaktivitäte und natürlich üsi erotischi Zyt gmeinsam. Mir wärde us persönliche Gründ sicher nid a allne Aläss teilnäh, aber mir freue üs scho druf, wenns de klappet.

Liebi Grüess
Muesli_Paar
Neu im Kanton Bern seit 12/2018
Hallo zusammen,
Bin neu im Berner Oberland und würde mich freuen hier über den Stammtisch neue Kontakte knüpfen zu können....ganz entspannt...gemütlich...joyfull 😉😎
Freue mich auf Euch 😊
Lieber Gruess
Tschou zäme
Merci viu mau für die super schnäui Ufnahm ir Gruppe - da man ig aus Bärner fasch gar nid nache.... ig has gärn, we me über sich säuber o cha lache...
Ig wirde in Chürzi 48gi, bi auso nüme grad bluetjung, fühle mi aber trotzdäm äs Bitzi jünger. Ig wohne chly usserhalb vor Stadt.
Ig ha erscht vor Churzem ä nöii Facette a mir dörfe entdecke - nach Jahre vor Suechi, Irrige u Verwirrige han igs chöne feschtmache - ig bi polyamor. Mit mire Frou han ig die Erkenntnis chöne ivernähmlich teile. Itz bin ig befreit, beschwingt u parat nöii Bekanntschafte z‘ mache - mit welem Usgang ou immer - ig fröie mi uf Begägnige mit öich. Wär meh über mi wett wüsse, söll mir doch eifach äs CM schribe oder villicht trifft me sech einisch am ene Stammtisch (ha mir fescht vorgno dert de einisch cho verbi z luege).

Häbet‘s guet u liebi Grüess

Marco
**********es_be Frau
1 Beitrag
Hallo :-)
Hallo ihr Berner
Ich bin die Chris und wohne im Emmental. Ich bin seit gut einem Jahr wieder im Joy vertreten. Ich lerne sehr gerne Menschen kennen und finde dies immer wieder spannend. Dies ist auch das was ich hauptsächlich hier suche. Sollte sich aus einem lockeren Kennenlernen irgendwann was Prickelndes entwickeln, bin ich nicht abgeneigt.
Ich freue mich in dieser Gruppe dabei zu sein und hoffe spannende, neue Kontakte zu knüpfen.
Liebe Grüsse
Chris
Hoi Zämme
Bi da noh nid so lang bi Joy derbi und über die Gruppe gstogglet, da ig us der Aglo Bern chume (Zolli) ha ig denkt, da würd ig noh inne passe. Versuche uf dem Weg tolli offeni Lüüt kenne lehre fröie mi drum Teil vo dere Stammtisch Gruppe sy, ha oh xseh das ihr regelmässig Träffe im Resti im Egghölzli heit und wirde sicher probiere es eints oder anders Mal verbi cho. Würd mi fröie über nätti Nachrichte und gutie Bekanntschaftes. Hoffentlich bis gly Roger
*********Happy Mann
31 Beiträge
Hallo erstmal🤗
Ich bin der Raphael und aus dem Seeland.
Suchen oder finden lassen? Ich mag Sport, Wellness, Sauna und die Erotik.
Vielleicht mal mit jemandem von der Gruppe das Berner Nachtleben unsicher machen? Oder eine Sportaktivität? Bei mir Sauna? Mal dchauen was dich ergibt!
*********Happy Mann
31 Beiträge
Hallo erstmal🤗
Ich bin der Raphael und aus dem Seeland.
Suchen oder finden lassen? Ich mag Sport, Wellness, Sauna und die Erotik.
Vielleicht mal mit jemandem von der Gruppe das Berner Nachtleben unsicher machen? Oder eine Sportaktivität? Bei mir Sauna? Mal schauen was dich ergibt!
****03 Mann
5.355 Beiträge
guets Mörgali zäme

Be der Cozy wo euch mol e gueti Zyt möchti wönsche do

be scho länger im Joy aber eher passiv ..
Ha mi vor chorzem de mol of mehreri kiks he chli meh do inne bewegt. Sueche dueni nüd well es esch doch meischt zuefall wenns passt. Passt med symphatie ond Wällelängi..😊
Esch doch eh d Vorussetzig das mer useme kennelehre es kenne gseh darf loh entweckle.
Was denn wiiter goh chan esch bi mer erwartigslos ond nemms wies chont. Be eh flexible gloub rächt komunikative Typ wo s au loschtig cha zu ond hör goh.
So wenn er öpis möchtid wösse de schriebid eifach.
es Grüessli ond hebid e gueti Zyt do
fellech gseht mer sech ame Ivent . Emene Alass oder so
Cozy
Anmelden und mitreden
Du willst mitdiskutieren?
Werde kostenlos Mitglied, um mit anderen über heiße Themen zu diskutieren oder deine eigene Frage zu stellen.