Mehr brandheiße Inhalte
zur Gruppe
Akademiker
684 Mitglieder
zum Thema
Youtube - "Wetten du traust dich nicht ..." Tattoo?!36
Die Youtuber Joyce und David Hain, die sich seit einem Jahr kennen…
Das Thema ist für dich interessant? Jetzt JOYclub entdecken

Ma Vlast II.4.: Aus Frankens Hain und Fluren...

**********dante Mann
218 Beiträge
Themenersteller 
Ma Vlast II.4.: Aus Frankens Hain und Fluren...
Äi Gasdaiendä, bisdd nu a wenggerla wach..? Hosdd Bögg auf a Dema, wos fu fonn nai blous um Ahns gäid: A sprohchlicha Väbung fo unnern Landstriech?

Un füa all die Annern: In den Dehma däf a Jedä midmachn, der wo's haldd ko.

Denn: Wer ko, der däf!

S'E.
aba bleed daherredn däffns net - wal des kennas wuanasch bessa
**********dante Mann
218 Beiträge
Themenersteller 
Wo is na edzerddla aichendliech des Däbbalasforum, wo ma na a-moll unbädinggd hiemissadd?

Ansunsddn hasdd e fai rächdd. Däi Schwäzza mäin siech schlaichn, oba na sufurd, sunsdd schiggn ma Dänna däi Modäradsion aufn Orsch nauf.
su a Debbalasforum wolld iech mim drailicht amol aufmachen... aba kana vu uns hat an Modarador machn wolln.

Und etz issa ja eh vablichn hiea da Gude *snief*
**********dante Mann
218 Beiträge
Themenersteller 
Iech glahb ja moll ächdd, ma myssad dringendsdd a-moll a su a Däbbalasforum in den gansen Dschoischdall schdaddn.

Wails haldd a-moll haßdd, dasna bläid bsonnersch goudd figgdd...
*********ueen Frau
410 Beiträge
bei mir sieht das so aus , wenn ich kaffee über die tastatur geschüttet hab *crazy* *hae* *nixweiss*
naja des muß ma a su säng, ned a jeda is fremdsprochnbegabd... und a sua Dasdadua scho glei goa ned. Wal die kann eh ned blaudern
*********ueen Frau
410 Beiträge
ihr wollt ein forum für bedepperte aufmachen, die besonders gut ficken können???
na in a su am Forum semma doch, odda ned? *gruebel*
********ndam Mann
1.067 Beiträge
bei den Franggn heisst das dann wohl eher figgn..*lol*
naaaaaaa, in Hain und Fluren wead gvöcheld. Da semma gans nadüalich
********ndam Mann
1.067 Beiträge
Was? Nicht einmal gebobbd?
bobbn is su neideidsch, des is wos füa die Junga
********ndam Mann
1.067 Beiträge
aha.. und die Anektierer haben das Schnaggsln sicherlich auch nicht implementieren können......oder?;-)
oba wärgli ned!
des däderdn die Anegdieara sich am End a nu eibildn. Mia lassn uns doch ned vaschandeln vu denna
********ndam Mann
1.067 Beiträge
nun weiß ich endlich warum immer wieder "Wou issn is Hirn?" gefragt wird.*gg*
Ihr sucht es vergeblich bei den Anektierern.*rotfl*
ihr wollt släng? Klor, dor bün ick ok dobie, dat geit glix los. Dat kann ick jou ok säng. Wann geid dat denn nu los mit de Demo? Und wat müss we denn so vertelln an de anern Lüt? Dat Thema is god,gefallt me jümmers immer weder, Düvel ok, dat bekiek di *lol*
**********dante Mann
218 Beiträge
Themenersteller 
Ma Vlast II.2.: Die Pegnitz
Edzerddla gäidz haldd do abba a-moll umms Fränggischeh, wäis an Pängadds, am Mahn unn nöddlich fo dä Aldmühl hald a-moll gredd wödd. Fai wärggli. Wassd scho, odda?
*gruebel* soweit ich die Joy-Regeln richtig in Erinnerung habe, ist die Joy-Sprache Deutsch *fiesgrins*

*hilfe* kann das bitte mal jemand übersetzen ... *hae*
alsu horch amol... ets sträng Dei fandasie hald amol a wengadla oo...
des hob i oba öba nuned daläbt, daß sich aana a su bleed ostelld
*nono* nix verstaan *pueh*
**********dante Mann
218 Beiträge
Themenersteller 
Däi gäid halld ah in a Widschaffd un bschdelld eggsdra a klaans Hälls...
*heul* Menno, seid Ihr gemein *schmoll*
********cher Mann
336 Beiträge
bei unnern wärdd griecherd sa gornix, dä is do aign... wä nedmol a seidla bsdell koo, dä brauchd a kaans saufn, sochd dä ümme...

öbbe iech dädera scho ans bsdell, wenns bidde bidde socht un rechd freindli is...

un auserdem, su a schäne fraa müsserd ich suwiesu bsuffn mach, dämid sa mid mer redn däd
*****cgn Frau
8.430 Beiträge
Gruppen-Mod 
Dat fränkische als solsches..
is mir persönlisch völlisch wurscht..isch kannet verstonn un' isch weiss, wattse mer saje wulle, evver, isch blieve bei mingem schöne Kölsch, janz ejal, watt die Minderheiten hee inzeeniere dunn.

So, datt wulltisch ens gesaaaat han.

Und, ene noch, mir isset janz ejal, watt die in ihrem wald dunn...ob mit geflöjels oder ohne..de haupsach is, et häzz is joot.
Anmelden und mitreden
Du willst mitdiskutieren?
Werde kostenlos Mitglied, um mit anderen über heiße Themen zu diskutieren oder deine eigene Frage zu stellen.