Mehr brandheiße Inhalte
zur Gruppe
Sexpositiv
3478 Mitglieder
zum Thema
Hoden und Hodenschmerzen37
Liebe Ladies, mich würde eure Meinung und eure Erfahrungen zum Thema…
zum Thema
Den Hoden rasieren? :: Part III ::448
Da zum thema schon zahlreiche meinungen abgegeben wurden…
Das Thema ist für dich interessant? Jetzt JOYclub entdecken

Viecher san menschlicher!

Orange Session
*********katze Frau
8.077 Beiträge
Themenersteller 
Viecher san menschlicher!
Zugegeben, sehr schwer zu lesen. Und für unsere Nicht-Bayern wohl gar unmöglich! Aber ich stelle sie trotzdem ein! *aetsch*

Viecher san menschlicher! (Teil 1)

I hoas Rosa Gmeinwieser und kim aus´m Chiemgau. Den elterlichen Hof hob i vor knapp über am Jahr mid zwoarazwanz´ge verlass´n und bin noch Minga zong´. Sehr zum Verdruss meiner Eltern. Mei Vatter war schwaar enttäuscht und stockbeleidigt, und ´d Mam hod gwoand, wo´s ma Eigweckt´s, G´schirrdiachln und ihren oidn Schneikochdopf eipackt hod.

Es is aber wirklich mimmer ganga dahoam. Seit dem i mit der Lehr inana Versicherung fertig war, is ma da Bappa in de Ohrn g´leng, i soiad an Jungbauern heiron. Den Kreuzpaintner Wiggerl aus´m Nachbarort heda im Aug g´habt für mi. Oder besser für sein Hof. Des G´höft vom Wiggerl seim Bappa war total überschuldet, aber er hed hoid a Potenzial g´habt. Arbeitstechnisch. Des hed eam hoid gschmeckt, am Bappa: Da Wiggerl und i übernemman irgendwann sein Hof midsamt am Vieh. Und aa midsamt meine Eltern im Ausdrogsheis´l. Weil i des oanzige Kind war, hod si da Bappa hoid Sorgn um´man Hof gmacht. Versteh i aa. I war hoid ned der Bua den er si immer g´wünscht hod. Es is immer a Kält´n zwischen uns g´wesn. Manchmoi hob i sogar g´moand, des „Du“ waar unnatürlich. Unser Nähe und Wärme hed grod zum „Sie“ glangt. Aber er hod mi hoid am Hois g´habt. Do waar eam der Wiggerl grod recht kemma. Aber der Wiggerl war so schiach, den hättn´s ma auf´n Bauch schwoaß´n kenna - i hätt´n obig´rost! Ned das i so schee waar! Seit dem i denga ko bin i a starker Esser. Und des sigt ma aa! Vielleicht hob i ja Alzheimer Bulimie?! Das i mi vollfriss, aber des Kotzen danach vergiss! I war no nie verliabt und in mi aa nu Koaner. Aber verkaffa woit i mi aa ned lass´n! Kurzum, i bin im Streit mid meim Bappa auszong´ noch Minga. In de Metropole, wo oiss aufregend werd! Bunt und groß und ned so eng und gloakramerd ois wia dahoam.

Inana gross´n Versicherung hob i an Dschob griagt. Ois Sachbearbeiterin. I hob ja g´moand in Minga schpricht ma aa Boarisch, aber in meiner Abteilung ham de Boor, de koane Preissn war´n, si eher wia´d Uschi Glas o´ghead. Aufgsetzt hoid. De Preissn warn der Meinung: „Also freizeitkulturell bietet München und Umgebung schon Einiges. Alleine die Nähe der Alpen. Und die vielen Seen – wundervoll! Nur die Bevölkerung – na ja, lassen wir das. Die Bayern – ein räuberisches, verschlagenes Bergvolk, wie der alte Duden schon sagt.“

Mei Arbad hod ma gfoin. Des warn scho andere Ereignisse, de ma do zum Bearbeit´n ghabt hod! Ned wia dahoam: Hagl, Autoschäd´n, ausg´flippte Viecha oder amoi an Stallbrand.

Aber vom erschtn Dog o hob i g´schpürd, daß´ mi ned meng. Grad des Nötigste ham´s g´redt mid mir. Wos wia zum erledigen war. I hob mi ned willkommen g´fühlt. O´ganga iss, wia de Frau Lüttich, de Matz vo Abteilungsleiterin, ollerwei wann i vorbeikemma bin, überlaut, damit i´s aa jaa hear, tuschelt hod, es dat plötzlich noch Odl schtinga. Oiso, „Gülle“ hod´s wortwörtlich gsogt.
Ois dat i noch Odl schtinga! I bin stad blim. Aber innendrin hod´s mir Kerb´n g´rissn.

Solltet Ihr alle Probleme mit dem Lesen haben, aber tapfer durchhalten, poste ich die Story zum Schluss auf Hochdeutsch!

LG
Christine
Laut gelesen hab ich sie, die Geschichte ... und gelacht dabei ...
Bittschön den Rest auch auf Bayerisch

LG Tom
ach so ja, bevor ichs vergesse:

dazu hab ich mir ne CD von Hubert von Goisern reingezogen

Aufgeigen statt niederschiassen
Orange Session
*********katze Frau
8.077 Beiträge
Themenersteller 
Mei Tom,
... das liebe ich so an Dir: Für jede Gelegenheit den passenden Sound parat!

*kuss*
Christine
Orange Session
*********katze Frau
8.077 Beiträge
Themenersteller 
Teil 2
Oa moi hob i in da Friah auf meim Schreibtisch a Seit´n aus dera SZ g´fundn. Bekanntschaftanzeigen. Rot umkringelt war: „Stattlicher Herr sucht williges Vollweib zur gemeinsamen Freizeitgestaltung.“ I hob glaubt i sig ned recht. Des hod so weh do! I hob an Knedl im Hois g´habt, obwoi i schrein hed meng! De Kollegen aus der Abteilung ham olle überdeutlich weg´gschaugt und kichert ois hettn´s an neia Witz g´head. I hob mi g´fühlt, ois wia a sauerns Bier, des koana wui. Aber i hob nix vo dem wos mir im Kopf rumg´roast is, aussprecha kenna!

Wos mach i denn blos foisch? I mach mei Arbeit, und de guad und mit Eifer, i red boarisch, bin dick und hob hoid koan Freind! Nur war vom Anfang o mei Kart´n, de i zong hob, de Arschkart´n in dera Firma.
Ois hättn´s auf a Ventil g´wart! Und dann war i da. Zum Druck oblass´n.

Wenn wer an Geburtstag g´habt hod, ham´s og´stessn midam Glasl Sekt. Aber soboid i kemma bin san´s ausanandgschtobn und ham do, ois waar nix los. I bin mir vorkemma ois hed i die Bäckerkrätze.

Dann hob i gmoand i hob de Lösung: Vielleicht moanan´s i bin geizig! Am näxt´n Tag war mein einjährig´s Jubiläum! I muas wos ausgem! Vielleicht wos zum Schnabuliern? Koa Apfikuacha wia vo Tante Martl! NA! I hob ma aus dera Brigitte des Rezept für´a “Tiramisu” aussig´rissn. Des is wos Feines Neumodernisch´s!

I hob oiss eikafft und bin den Omd in meiner Kochnisch´n g´schtandn und hob Tiramisu g´macht. Des werd der Schlüssl sei! Vielleicht ham´s echt bloß g´moand dass i geizig bin!
Am näxtn Moing hob í de Raine abenteuerlich in der U-Bahn in´s G´schäft transportiert und in der Kaffeepause in´Aufenthaltsraum bracht. Olle aus der Abteilung war´n da. Mit belegter Stimme hob i versuacht mei´m Dialekt Einhalt zu gebieten: „ Des, also Das, ist für mein einjähriges Hiersein, oiso, äh, Dasein. Lassz´ es Eich gut schmäcken.“

Der Oane hod g´moand er hätt´ a Mageng´schwür. De Ander waar plötzlich auf Diät und nu Oaner hod g´sogt er hätt´ a Allergie auf Espresso. Meine Mundwinkeln warn scho auf hoibe Simme, da hear i vo oam er kammad grod vom Zahnarzt und kanntad desweng nix essn.

I war den Tränen nah, do hod si de Frau Lüttich aus ihrer feixenden Grupp´n g´löst, kimmd zu mir her und frogt me wia i mi denn so in dem Jahr in Minga eig´lebt hätt und ob i scho an Freind g´fundn hätt. I hob koa Blatt vor´n Mund g´hoitn, froh dass si jemand interessierd. Ned vui vo Minga erlebt, de Nachbarn waarn olle eher anonym und an Freind hed i aa nu koan.

Ohne mei Tiramisu zum brobiern iss´ grinsend obg´rauscht. De Andern san ohne ein Wort oder Blick aussiganga. Koa Oanziger hod wos gessn! Ois hättn´s des verabredt g´habt! Bei´m Abdecken mit Folie hob i de Tränen nimmer z´ruckhoitn kenna.
Am Omd hob i der Putzfrau o´botn wos davo mitzumnemma, sie hod aber nach am schiefn Blick g´moand sie hed Ramadan.

Leute, mir tut die Rosa ja auch leid, aber was soll man machen? Da muss sie selbst durch! Bis später in Teil 3

LG
Christine

PS: Alles frei erfunden! Nicht, dass Ihr mir jetzt Adressen von Selbsthilfegruppen oder etwas in der Art schickt!
Out in the fields of Rosenheim ... Teil 2
The blues can heal her!

Yes!
Muss
Rosa da durch?

Schick mir bitte zig Taschentücher ....Arschkollegen, uihhh, was bin ich fuxig.....so einen Scheiss hält doch keiner ein Jahr durch....

Ich glaube, gerade durch das mundartliche, die Ich-form konnte ich zu sehr mit der Geschichte mitgehen. Ich würde Rosa raten, krank zu werden - wochenlang halt krank - und sich erholen von so depperten Kollegen.
Orange Session
*********katze Frau
8.077 Beiträge
Themenersteller 
Grins...
...liebe Andrea, bei mir gibt es meistens ein Happy-End!

Aber zuvor wird es noch gemeiner.....

Teil 3

Warum mog mi blos koana? I bin doch blos dick und boarisch? I dua doch koam wos.

Am näxt´n Tag hob i an Gutschein auf mei´m Schreibtisch g´fund´n für a Erobikstund´ inanam Fitnesstudio ganz in der Näh. Z´erscht war i argwöhnisch, dann hob i ma denkt, warum eigentlich ned?
Bin omd´s hoam und hob mei rosa Legging, T-Shirt, Turnschua und den Gutschein ei´packt und dann ab ins Studio. Des war a rechte Plackerei und eher nix für mi.
Bevor de Stund aus war war i scho drei moi fertig ... g´schummelt hob i aa.
Aber dahoam hob i mi noch da Bodwann´ richtig guad g´fühlt. Vielleicht soit´ i efters ...
… und eigschlaffa war i.

Der näxte Moing in der Firma war z´erscht wia immer ... bis auf wo i zur Kaffeepause in den Frühstücksraum kemma bin . Ausgelassene Stimmung. Olle um de Kaffeemaschin rum. Aber wo´s mi gseng ham sans auf oamoi olle weg´glaffa wia die Kartoffikäfer.
I woit ma an Kaffä hoin und sig a Foto neba dera Maschin´ lieng: Des zoagt an Riesenarsch inana rosa Jogginghos´n ... Computerausdruck auf DIN-A 4 ... mei Hintern! Gestern heimlich mid am Fotohändy knipst. Mei Arsch füllt de ganze Seit´n aus! Drunter stähd: „Bayrischer Hinterschinken im Angebot!!!“

I hed schrein meng. Ungeahnte Killerinstinkte ham si grührt in mir, aber i hob´s obig´schluckt. Mei Kehle waar fast erstickt dro – zuag´schnürt. Niemals vorher hob i mi so g´schamd. I hob dann frei g´numma auf Überstunden und hob dahoam kotzt bis´ geib kemma is und g´woand bis i laar war!

Warum mach i nix dagegen? Warum drau i mi ned? Aber wos soid i macha? Eigentlich san des aa blos Leid. So wia i aa! Aber so g´scherd wia de san is koa Viech! Aber ham´s am End´ recht? Kun doch koa Zufall sei, dass i Ablehnung dausnd moi besser kenn ois wia a Zuneigung. „Esst Scheiße – millionen Fliegen können sich nicht irren!“ stand scho an der Klotür in der Berufsschui.

Wos soid i bloß macha? Zum Personalchef geh vielleicht?

Noch zwoa Dog hob i mi wieder nei traut in´d Firma. Unten am schwarz´n Brett san´s gstand´n: Lachend, feixend, aber wo´s mi g´seng ham san´s ganz stad worn und san ausernandergwieselt. I hob mi ned traut hizumgeh.
In der Kaffeepause bin i heimlich obig´fahrn mit´m Lift. Do hob i den Zettl g´seng auf´m schwarz´n Brett:

BAYRISCHE MASTSAU SUCHT EBER FÜR SCHWEINEREIEN! Kontakt ...

... meine Durchwahlnummer!!!!!

Erst wurd´ mir schwindlig, dann schlecht. Dann war der Zorn so übermachtig, dass i an jeden hed lächelnd killen kenna. Dann hob i g´wusst, es muas was passier´n.

Aufzug - siebte Etage - Personalabteilung .

Vor´m Personalchef sei´m Büro bin i lang gstand´n – hab überlegt wos der bewirken kannt. Wos is, wenn jemand einen oder mehrere wegen de verletzten, na, totgetrampelten Gefühle vo am Andern rügt oder sogar abmahnt? Koana ko niemandem befehlen mi zum meng und zum akzeptiern.
Wann bin i jemois akzeptiert worn? Eigentlich kenn i des Spui. Ganz genau. I bin niemand, den irgendjemand guad find´t.

I hob mi dann statt zum Personalkaschperl neizumgeh dem Fenster zum Innenhof zuag´wandt. Es hod leicht knarzt ois i´s aufg´macht hob.
Mundart
hat doch was: da kommt das Kaschperl *ggg*

los,weiter, drängel, Happy-End haben wollend......
jetzt wird's heiß ..... :-))
Orange Session
*********katze Frau
8.077 Beiträge
Themenersteller 
Endspurt!
Ich gestehe, das Originalende endete mit dem Satz:

I hob mi dann statt zum Personalkaschperl neizumgeh dem Fenster zum Innenhof zuag´wandt. Es hod leicht knarzt ois i´s aufg´macht hob.
Der Rest war leicht.

Aber ich hatte Rosa so liebgewonnen, dass ich es einfach umschreiben musste:

Der koide Wind hod knapp drei Minut´n braucht, um mir de G´witterwolken aus´m Kopf zum blasen. „Ja wiiiiirkli ned! Wega nix und neamand werd i ois Bluadfleck neba dem Radlständer da unt´n enden! Do dad i ja am End ois G´wandlaus wiedergebor´n wern."

Mei Versetzung in´d KFZ-Schäden-Abteilung war schnei durch. Ned so aufregend, aber dafür nette Kollegen. An jed´n Montag is a anderer dro mi´m seibabachern Kuacha mitzumbringa. I hob den Apfikuacha vo da Tante Martl g´macht. Olle woitn´s des Rezept ham.

De Lüttich is aa versetzt worn – direkt auf´s Strass! War scho bissi bläd, daß´des Foto auf ihr´m Rechner g´speichert g´habt hod!

I fahr jetzt jed´n Dog mi´m Rad´l in´d Arbeit. Es is a Anfang.
Yes, my baby! Egal, warum ... Die Geschichte macht Mut. Sie birgt Kräfte in sich, wie sie Moritz bloß von den Druiden her kennt.

Geiles Teil!
Bravo zum Ende
und endlich ist sie tüchtig. So muss es sein.

Jede Tat holt einen irgendwann ein. Das Ende passt mir in den Kram, trete noch mal der Lüttich in den Arsch und hoffe, sie hat ne Sperrzeit - Schadenfreude ist die reinste Freude, gell?
Orange Session
*********katze Frau
8.077 Beiträge
Themenersteller 
Andrea,
...warum nur stelle ich mir vor, Du bist bei der Agentur für Arbeit tätig? *ggg*

Ja, ich fand es auch viiiiel besser so!

Danke fürs Lesen und Kommentieren, *kuss* an Euch alle!

Christine
jeil...
Dat tät sojaar ne kölsche Jong uss´m Lääve verstonn. Ne janz dolle Verzäll, ällisch... Immer wigger suu und dann janz flück rann an de Buletten.

Ne joode Dach noch und bis glisch im Tschätt.
Lääve Jrooß vun däm Laberhannes mit Stil oder suu
Stefan, that sounds good!

eeinmool prinz zu sin! ... die Musik dazu ... *lach
I feel good...
... und schon den Rhytmus in den Beinen... Holla, die Waldfee (mal in einer Camouflagelegging, WaldmeisterTshirt und Suvivalweste mit diversen Feenzutaten drin) springt sogar aus ihrer Deckung und der Popo wackelt besorgniserregend... die Mistkäfer nehmen schon Reisaus... Noch besorgniserregender...
Ich schnappe mir mein Hooverboard und zisch ab. In dem Move ersehne ich schon die nächste Pipe....
**********kubus Paar
1.252 Beiträge
nichts ist unmöglich
darum konnte auch ich als friesin die geschichte lesen stolzguck und es hat sich gelohnt!

mobbing klingt viel zu harmlos für das, was täglich hinter bürotüren passiert und selbst als ich mir die wehrhafte sägebrecht in der rolle der protagonistin vorstellte, hätte ich eher das gefühl, dass es ein schlimmes ende geben würde.

der sprung aus dem fenster wäre kein happy end gewesen, aber ich hätte auch das ende akzeptieren können.
der neue schluss ist auf jeden fall erfreulicher lächel

liebe grüße
silke
****mas Frau
3.500 Beiträge
Des muas no sei!
Etzad is scho oanze in der Nacht und i hob endlich dei Gschichtn glesa. I finds oifach nur guat. Di kriagt durch da Dialekt erscht an richtiga Pfiff.
Des Madl, des kunnt oam richtig leid dua. Wia’s es bloß ausghoitn hot, a so lange Zeit?
Dass die Gschichtn a so ausganga is, des gfreit mi echt. I hätts dera Lüttich net vergunnt, wenns mit dera Sauerei durchkimma war.

Hoscht werkle guat gmacht. Mogscht izzad liaber an Apfikuacha oder des ausländisch Zeigsl, des Tiramisu?
I schmeiß a Rundn

Loss di a mol ordendlich drugga
Conny

Woischt was des blede is? Ma wois gar net, wia ma den Dialekt schreiba soll. Ma soid a mol an Duden fürs boarische rausbringa. *zwinker*
Herkunft und mehr
Hier mal eine Sammlung von Wörtern, die auch als PDF zum Download bereit vorliegen:
http://www.br-online.de/land-und-leute/thema/bayerisches-wort/worte.xml
Und für die Hand:
das offizielle Büchelchen:

http://www.ciao.de/Langenscheidt_Lilliput_Bairisch__7700667
****mas Frau
3.500 Beiträge
Aua
Klassischer Fall von Eigentor, was?
Jetzt muss ich mir von einem Kölner sagen lassen, wo ich's Bayrische nachschlagen kann. *zwinker*
Wie peinlich....................................................... *oops*

Lieben Dank
Conny
*lacheimmernoch*
Hi Conny,
ist nicht schlimm, wirklich nicht...
Wie kann ich Dich trösten? So ein Kölner fühlt sich doch überall bei wahren Menschen wohl.... *g*
Bald bin ich ja wieder unten. War sogar mal als Bayer verkleidet und auf dem Oktoberfest. Habe den Mund nicht aufgemacht, so hat´s keiner gemerkt woher ich komme.... Im Ernst, hat Spass gemacht....
Kannst mir ja mal ne CM schicken *zwinker*

Bis dann mal im nächsten Wortgefecht?
Sooo...
liebes Katzal. Damit du di ned afocha tuast mitm lesn ois i grod ebn, griagst die Auntwurt jetzt auf östarreichisch *fiesgrins*

Boarisch und östarreichisch san si recht ähnlich, drum hob i a ollas vastaundn, außa dem Wort "Odl". Owa dafia hob i daun "Gülle" vastaundn. Olladings a nua, wei i hoibate Deitsche bin.

Supa guad gschribn. Dei Ort Problemthemen hea zu nemma und schriftlich fest zu hoidn is pipifein und am bestn g´foit ma dei untaschwölliga Humor.

Oiso der Sotz: "Vielleicht hob i ja Alzheimer Bulimie?! Das i mi vollfriss, aber des Kotzen danach vergiss!".... *haumichwech* Grenzgenial!

Und i check grod, dass mia unhamlich schwa foit, im Dialekt zu schreim *g*
Orange Session
*********katze Frau
8.077 Beiträge
Themenersteller 
Kein Wort...
...habe ich nicht verstanden!!!!!!!!!!!!!!!!!!*haumichwech*

Stimmt, unsere Dialekte sind Blutsbrüder!

Freut mich, dass Du die Story lesen konntest und Du die Tragödie hinter den flapsigen Humorigkeiten erkannt hast.

Die Story ist mir ein ganz besonderes Baby.

Danke fürs "Durchkämpfen" und Deinen Kommentar.

Liebe Grüße
Christine
Anmelden und mitreden
Du willst mitdiskutieren?
Werde kostenlos Mitglied, um mit anderen über heiße Themen zu diskutieren oder deine eigene Frage zu stellen.