Hoi zäme
Danke für d Uufnahm.
40gi, us Mostindie, mit 1.72cm viel z chlii fürs Gwicht.
Unordentlich und chaotisch, unsportlich, unromantisch wie en Chieselstei im Turnschueh. freiheitsliebend, eigeständig, diplomatisch, bodeständig, gsellig, Swinger, empathisch, loyal, humorvoll, tierlieb, unkompliziert (behaupt ich, möged anderi wieder andersch gseh
), nöd perfekt, meischtens echt glücklich <3, es grosses Herz, han en Musiggschmack wo recht breit isch und zum Teil bi de einte d Zehenägel laht la iirolle.
s Läbe isch viel z churz, um immer alles und au sich selber ernst z neh.
Ich sälber bin mir genau so wichtig wies mir mini Family, mini Fründe und mini Tier sind.
Bin als Single bis jetzt (vorallem die letschte 2 Jahr) extrem guet gfahre und glücklich
… und da ich scho 15 Jahr Single bin, chunts uf paar Mönet oder Jahr au nüm drufaa.
Ich bin de ganz feschter Überzügig, das wenn de richtig Ziitpunkt (und de richtig Mänsch) da isch, denn cha sich öppis ganz schös drus entwickle.
Und denn wird’s d Ziit zeige, öb das für es paar Jahr (wenigi oder meh) so isch, oder es paar Jahr meh. Ich gseh das nid so äng und stelle immerhin scho mal de Aaspruch uf die einzig wahri und ewigi Liebi nid.
(Aasprüch hani sus scho gnueg ;))
Mis Herz wird’s mer zeige. Soviel Vertraue hani mittlerwiil wieder dri.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Und wenn mer schomal bi de Aasprüch sind:
Empathie, Humor, Tierliebi, kei Hunde- und Katzehaarallergie, Eigeständigkeit, Selbstvertraue, Selbstliebi, Lockerheit, Uufgschlosseheit, Toleranz, Nerve us Drahtseil (*chchch*), Intelligenz, Satzzeichenutzig (muess ja nid immer korrekt si, aber hey, wenn sie scho erfunde worde sind, darf me sie au nutze!)
Ich liebe Lüüt, wo sich bim aaschriebe vonere intressante Person chli müeh gänd, Ziit nämed und meh als nur es "Hoi wie gahts" oder e langwiiligi Copypast-Nachricht anebringed.
Soviel Wertschätzig erwarti eifach.
d Fähigkeit, nid unter em Deckmantel vo de Ehrlichkeit immer alles usezposune, sondern vorher chli studiere und ufs Wording achte.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ich hasses, wenn me mich uf en Thron wett stelle… ich bin kei Prinzessin und kei Königin…. Augehöchi isch s Zauberwort.
veralteti Rollebilder chönder knicke…
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
und denn no s Oberflächliche: Ich liebe die 3 Bs: Brusthaar, Bart und Buuch. Tattoos und e gwüssi Körpergrössi sind au recht
grrrr (Achtung: eifach so das woni Aaziehend find… nix in Stei gmeisslet, aber findi halt eifach geil)
Ach… s gäb sicher no viel meh z töggele… aber für de Moment mueses lange.
Wer bis da abe gläse hät: RESPEEEKT!