Mijn vrouw gedeeld
Gisteren had ik een afspraak voor Esther geregeld met een van mijn beste vrienden.We wonen op Sicilie maar ik moest naar Nederland en ik wil dat mijn Esther hot blijft en goed voor zichzelf zorgt.Zonder leuke spanning versloft een relatie nietwaar.Dus gisteren om 19 uur zat ze mooi geschoren in haar rode broek en open bh te wachten op mijn vriend. We hadden eerder fantasiefoto's samen gemaakt waarbij Esther vastgebonden is met haar armen aan onze oliepers en haar benen wijd gespreid door een stang tussen haar enkels waarbij de enkels vastgezet zijn. Deze fantasie is uitgevoerd door hen samen waarbij hij haar heerlijk van achter genomen heeft.
Mijn vriend ging om 2 uur in de nacht voldaan naar huis en Esther dook met een heerlijk gevoel in ons bed. Vanavond komt mijn vriend weer. Ik heb de weddenschap gewonnen dat hij haar zou neuken en ik heb recht op 30 pijpbeurten .Als mijn vriend haar niet geneukt zou hebben had ik 30 dagen bloemen moeten regelen. Vanavond trekt ze iets spannends zwart aan waar ik straks een foto van krijg.De foto zoals ze stond voeg ik bij