Mehr brandheiße Inhalte
zur Gruppe
DOMINANT WIFESHARING
1954 Mitglieder
zum Thema
Flogger aus eigenem Haar - Könnte klappen oder Schnapsidee?33
Guten Abend liebe Gemeinde. Folgendes spukt mir durch den Sinn: Ich…
zum Thema
Es war seltsam letzte Nacht.
Es war seltsam letzte Nacht. Hat da ein Engel über mich gewacht?
Das Thema ist für dich interessant? Jetzt JOYclub entdecken

Mijn vrouw gedeeld

****_57 Paar
127 Beiträge
Themenersteller 
Mijn vrouw gedeeld
Gisteren had ik een afspraak voor Esther geregeld met een van mijn beste vrienden.
We wonen op Sicilie maar ik moest naar Nederland en ik wil dat mijn Esther hot blijft en goed voor zichzelf zorgt.Zonder leuke spanning versloft een relatie nietwaar.Dus gisteren om 19 uur zat ze mooi geschoren in haar rode broek en open bh te wachten op mijn vriend. We hadden eerder fantasiefoto's samen gemaakt waarbij Esther vastgebonden is met haar armen aan onze oliepers en haar benen wijd gespreid door een stang tussen haar enkels waarbij de enkels vastgezet zijn. Deze fantasie is uitgevoerd door hen samen waarbij hij haar heerlijk van achter genomen heeft.
Mijn vriend ging om 2 uur in de nacht voldaan naar huis en Esther dook met een heerlijk gevoel in ons bed. Vanavond komt mijn vriend weer. Ik heb de weddenschap gewonnen dat hij haar zou neuken en ik heb recht op 30 pijpbeurten .Als mijn vriend haar niet geneukt zou hebben had ik 30 dagen bloemen moeten regelen. Vanavond trekt ze iets spannends zwart aan waar ik straks een foto van krijg.De foto zoals ze stond voeg ik bij
Bild ist FSK18
Bild ist FSK18
*******exx Mann
901 Beiträge
Mhh wäre gern dabei gewesen
****129 Mann
25 Beiträge
Mooi om te Lezen. Prachtig gevoel
****_57 Paar
127 Beiträge
Themenersteller 
Vanavond komt mijn vriend voor de 2e keer langs bij mijn vrouw. Hij heeft er zin in.
Esther heeft me een foto gestuurd van wat ze aan heeft. Hij kan zo bij haar tieten.
Ikzelf prefereer iets wat je compleet met een strik vastpakt en dus ook met een haal kunt losmaken maar ik denk wel dat hij dit lekker vind.
Zie foto
****_57 Paar
127 Beiträge
Themenersteller 
Vanavond komt mijn vriend voor de 2e keer langs bij mijn vrouw. Hij heeft er zin in.
Esther heeft me een foto gestuurd van wat ze aan heeft. Hij kan zo bij haar tieten.
Ikzelf prefereer iets wat je compleet met een strik vastpakt en dus ook met een haal kunt losmaken maar ik denk wel dat hij dit lekker vind.
Zie foto
Bild ist FSK18
****d69 Mann
2.342 Beiträge
Lekker😊☺😚
****_57 Paar
127 Beiträge
Themenersteller 
Mijn vriend heeft Esther heerlijk geneukt op de tafel begreep ik vannacht van haar.Het fijne hoor ik later.Ik weet ook dat ze de fotoshop van laatst met hem gedeeld heeft
Bild ist FSK18
Bild ist FSK18
****_57 Paar
127 Beiträge
Themenersteller 
Ik sprak net mijn vrouw. Mijn vriend was echt horny en nam Esther mee naar de tafel en duwde haar bovenlichaam op de tafel zodat ze met de kont omhoog voor de tafel stond en trok haar broek omlaag tot de enkels en neukte haar meteen. Daarna gingen ze op de bank verder spelen en praten. Hij blijkt moeite te hebben met onze manier van vrij denken.Hij is Italiaan en de wetenschap dat Esther en ik elkaar alles vertellen en ons hierin vrij voelen heeft hij wel wat problemen mee. Wifesharing is compleet iets anders dan vreemdgaan en dit moet hij leren.Esther zei me dat hij dit moet gaan beseffen en anders stopt ze met hem als sexparner en houdt ze hem alleen als goede vriend van mij en intussen ook van haar.Swingen en sharing is niet voor iedereen weggelegd.Mijn vriend heeft geen partner maar we denken als hij die gehad zou hebben zou hij niet delen
****_57 Paar
127 Beiträge
Themenersteller 
We gaan dus zien wat het wordt,accepteren hoe we zijn of niet.Hij hoeft niet jalours te zijn toch?
Graag advies hoe hier mee om te gaan.
Ik vind het heel leuk voor mijn vrouw om lekkere sex te kunnen hebben met een ander,zeker als ik op reis ben maar voor mij mag het ook als ik er ben.Ze wordt alleen maar gekker op mij.. We gaan vrijdag 5 april naar Morrigan,een Club op Sicilie vlakbij Palermo. Kijken of we daar een leuk stel of een toyboy voor Esther kunnen opduiken. We hopen meer vrije mensen daar te vinden en een leuke gangbang
Bild ist FSK18
Bild ist FSK18
****_57 Paar
127 Beiträge
Themenersteller 
Mijn vriend leek af te haken,is geen swinger maar nu wil hij ineens weer wel
Is swingen zo moeilijk?
Voor ons simpel het is een vriendschap plus en je accepteert dat iemand een parner heeft of niet.
Je weet dat hij je ervaringen deelt met je meisje maar dit is geen reden tot jaloezie toch.Ik vind het heerlijk thuis te komen bij een gelukkige vrouw. Als anderen mijn vrouw sexy en leuk vinden ben ik gewoon trots op m'n meisje. Eerlijk gezegd heb ik met haar de beste sex ever.Wees eerlijk Hoe ziet ze er uit?
Bild ist FSK18
Bild ist FSK18
****d69 Mann
2.342 Beiträge
Lekker *sabber* 😀
****_57 Paar
127 Beiträge
Themenersteller 
Mijn vriend kwam gisterenavond een en ander uitpraten met Esther na bijna een week. Hé had a problemen because hé doesnt know what it means to swing and Thatcher i shareware my wife with someone.Esther told him its a way of life we want to live and also she will fuck more People.Soon someone from Swiss will come to us in the holliday and she wants with him and me trio.She is not his wife but mine.He has to accept or lease.
Hé accepteren and Esther had a nice fuck with him on the coach.She gave him a good blowjob first and when she was complete naked hé licked here nice pussy first before hé jumpt on here.Perhaps he learns to become a swinger ad all
I dont want hé hurts my wife again so i will speak also with him. Good friends have to accept comment from eachother. By the way later hé took Esther from behind.I can Imagine. You to i think
Bild ist FSK18
Bild ist FSK18
****_57 Paar
127 Beiträge
Themenersteller 
I think better White in English because what i White in Dutch is translate wrong somehow Lucky not the pictures *g*
Anmelden und mitreden
Du willst mitdiskutieren?
Werde kostenlos Mitglied, um mit anderen über heiße Themen zu diskutieren oder deine eigene Frage zu stellen.