Mehr brandheiße Inhalte
zur Gruppe
Große Menschen im Joy
3950 Mitglieder
zum Thema
Kann DOM einen Kurzhaarschnitt verlangen?173
Er seit kurzem bin ich mit einem Mann zusammen, mit dem ich ein…
Das Thema ist für dich interessant? Jetzt JOYclub entdecken

Clubbezoek/ lust 1 t/m 7

****_57 Paar
143 Beiträge
Themenersteller 
Clubbezoek/ lust 1 t/m 7
Onderaan het verhaal van de manege hebben we in het kort een van onze waargebeurde verhalen beschreven van ons bezoek aan kasteel waterloo op een vrijdagavond.
Via clubmail kun en we verhalen compleet doorsturen.
Hier een stukje uit lust 7,de eerste 6 zijn waargebeurd.
Deze fantasie wilden we doen maar door onze verhuizing naar Sicilie niet meer gelukt.

In Steinhausen Duitsland zit een club en eens in de maand hebben ze het thema Stutenmarkt STH

"Als je daar binnenkomt kan je je vrouw aanmelden voor de merriemarkt wat we dus prompt deden.
Dit programma was het eerste programma en begon om 21 uur
Ik moest E blinddoek en voorgelegde op een podium,geblinddoekt met een halsband en een riem.
E en ik kozen ervoor om dat dan ook goed te doen en E droeg buiten haar halsband alleen een heel klein roze string en haar zilveren naaldhakken.
Het roze slipjes had exact dezelfde kleur als haar tepelhof
Ik kreeg een soort kunstkaarten die ik kon uitreiken aan een man die haar mocht neuken op mijn instructies.
Ik was de Dom
E genoot toen ik met haar het podium opkwam.
Ze zag niks,ze stond daar geblinddoekt voor best veel mannen op haar hoge hakken.
Volle borsten met inmiddels grote en harde tepels.
Ik draaide haar om zodat ook haar billen bewonderd konden worden want het was tenslotte een soort veiling nietwaar.....
Lust 7 via clubmail het hele verhaal
Lust 1 kasteel waterloo ook via clubmail
Wordt vervolgd
Bild ist FSK18
****_57 Paar
143 Beiträge
Themenersteller 
Uit lust 1
"Na een kleine 10 minuten werd ik onrustig want ik wilde best verder spelen want daar kwamen we toch voor.
Bovendien zagen we ook anderen seksuele handelingen doen in de grote badruimte.
Ik ging achter E staan en pakte eerst haar borsten flink vast waarna ik beide tepels tussen duim en wijsvinger pakte en eraan trok. E reageerde meteen haar rechterborst werd weer heel hard De Turkse man ,Nederlander van Turkse komaf trouwens ging meespelen en schoof zo 2 vingers vol in haar poes. E kwam kreunend direct weer klaar,denk inmiddels haar 5e orgasme van die avond.
Ik vroeg E op te staan en over de barkruk"
Lust 1 Waterloo via clubmail
E en G
Bild ist FSK18
*******s75 Mann
16.461 Beiträge
Gibt es davon auch eine deutsche Übersetzung?
****_57 Paar
143 Beiträge
Themenersteller 
Lust 6 Muiden waargebeurd

' in een van de vertrekken stond een schandpaal oftewel kaak genoemd. Zo'n apparaat waar je vroeger voor straf tentoongesteld kon worden.,waar je met je hoofd en handen vastgezet kon worden.
We vonden het leuk om dit uit te proberen.
Ik klapte het systeem open en E ging met haar hoofd en handen op het onderste deel liggen en ik klapte het bovenste deel voorzichtig terug en zette het vast.
Daar stond E in haar lingerie en op haar hoge hakken hulpeloos vast.
Ze kon geen kant op en ik kon of anderen overal bij.
Ik maakte E gereed voor bezoek......
Lust 6 via clubmail
********rank Paar
9 Beiträge
Markieren…auf „übersetzen“ klicken…fertig…😉☺️👍
****64 Mann
16 Beiträge
Ja hallo allein der Anblick atemberaubend schön
****_57 Paar
143 Beiträge
Themenersteller 
Lust 7 we kunnen het bestand via clubmail op een of ander manier niet doorsturen
Als je de story wil hebben geef een mailadres svp.
Vervolg lust 7 nu 8

" en ik had maar een kaart te vergeven.
Ik liet E een beetje voorover bukken om haar kont beter te showen en ik vroeg een man op het podium om haar billen te inspecteren,wat hij prompt deed.Hij vertelde luidkeels dat wat hem betreft haar billen lekker stevig waren en dat ze een goede merrie was.
Ik draaide haar om met het gezicht naar de zaal en vroeg om een inspecteur van haar voorzijde.
Je checkt een echte merrie toch ook volledig?
Iedere man bood zich aan maar ik kon er maar een aanwijzen.
De gelukkige sprong op het podium.
(Sla stukje over)
De man gaf ik de instructie haar goed te checken en hij begon haar borsten te belasten.
E kreeg harde tepels waar hij aan trok en hij kuste E op haar mond.
Ik zei E haar mond open te doen zodat hij haar gebied en tong goed zag en verzocht E hem te tongzoenen,wat ze prompt deed.
Hij vond haar mond goed maar wilde nog een extra check uitvoeren.
Hij pakte nog een keer tongzoenen haar billen vast om toch nog een keer te checken.
Ze was Ok voor hem,haar achterhand ook.
Daarna wilde de man het podium afgaan maar ik zei hem dat een goede merrie ook gecontroleerd moet worden of ze hengsten kan worden en verzocht hem dit ook te controleren
Ik verzocht hem haar slipjes naar beneden te trekken en haar geslacht te controleren.
Hij trok direct haar slipjes tot op de enkels en liet E eruit stappen.
Ik zei E wijdbeens te gaan staan zodat het geslacht goed gecontroleerd kon worden., wat ze prompt deed want voor dit soort spelletjes is ze best in als ze horny is

Wordt vervolgd: met emailadres kunnen we het hele verhaal sturen en anders hier delen van het verhaal
Anmelden und mitreden
Du willst mitdiskutieren?
Werde kostenlos Mitglied, um mit anderen über heiße Themen zu diskutieren oder deine eigene Frage zu stellen.