Clubbezoek/ lust 1 t/m 7
Onderaan het verhaal van de manege hebben we in het kort een van onze waargebeurde verhalen beschreven van ons bezoek aan kasteel waterloo op een vrijdagavond.Via clubmail kun en we verhalen compleet doorsturen.
Hier een stukje uit lust 7,de eerste 6 zijn waargebeurd.
Deze fantasie wilden we doen maar door onze verhuizing naar Sicilie niet meer gelukt.
In Steinhausen Duitsland zit een club en eens in de maand hebben ze het thema Stutenmarkt STH
"Als je daar binnenkomt kan je je vrouw aanmelden voor de merriemarkt wat we dus prompt deden.
Dit programma was het eerste programma en begon om 21 uur
Ik moest E blinddoek en voorgelegde op een podium,geblinddoekt met een halsband en een riem.
E en ik kozen ervoor om dat dan ook goed te doen en E droeg buiten haar halsband alleen een heel klein roze string en haar zilveren naaldhakken.
Het roze slipjes had exact dezelfde kleur als haar tepelhof
Ik kreeg een soort kunstkaarten die ik kon uitreiken aan een man die haar mocht neuken op mijn instructies.
Ik was de Dom
E genoot toen ik met haar het podium opkwam.
Ze zag niks,ze stond daar geblinddoekt voor best veel mannen op haar hoge hakken.
Volle borsten met inmiddels grote en harde tepels.
Ik draaide haar om zodat ook haar billen bewonderd konden worden want het was tenslotte een soort veiling nietwaar.....
Lust 7 via clubmail het hele verhaal
Lust 1 kasteel waterloo ook via clubmail
Wordt vervolgd